Сучасний етап розвитку України характеризується спробами перебудови всіх сторін життя суспільства, включаючи освіту. Сьогодення вимагає зростання ролі особистості в суспільстві, що змушує вести пошук нових педагогічних технологій, які сприяли б формуванню соціального середовища, що розвиває, навчає і виховує.
Ефективність діяльності вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як важливої складової системи вищої освіти безпосередньо пов’язана з рівнем організації методичної роботи.
Завдання методичної роботи Бобринецького технікум ім. В.Порика Білоцерківського НАУ визначаються чинним законодавством України, нормативними актами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Методична робота організується і проводиться відповідно з вимогами Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про мову», згідно з Указом Президента України «Про основні напрями реформування вищої освіти в Україні», Державною національною програмою «Освіта» («Україна ХХІ століття»), Національною доктриною розвитку освіти.
Для вирішення завдання підготовки в нових умовах викладача, який творчо впроваджує ідеї інтерактивного, особистісно - орієнтованого навчання, методичний кабінет постійно шукає сучасні форми та методи роботи, прагне залучити педагогів до активної діяльності. Для цього використовуються як традиційні, так і нетрадиційні форми роботи.
Завдання методичної роботи:
-
спрямувати зміст форм методичної роботи на виконання Закону України «Про освіту», Національної доктрини розвитку освіти України;
-
сприяти розвитку комплексної здатності викладача до адекватного сприйняття, осмислення й розуміння креативності студента, здатність помітити обдарованого студента та забезпечити йому необхідну психолого-педагогічну підтримку;
-
створити умови для підвищення професійного рівня педагогів (відповідно до діагностики та кваліфікації) і рівня інформаційної компетенції;
-
забезпечити реалізацію особистісно зорієнтованих технологій, інтерактивних технологій навчання й виховання в усіх елементах струтури педагогічного процесу;
-
сприяти науково-дослідницькій діяльності педагогів, вивчати та популяризувати досвід творчих педагогів закладу, знайомити викладачів із здобутками педагогів у межах області, України.
Викладачі Бобринецького технікум ім. В.Порика Білоцерківського НАУ приймають активну участь у роботі Навчально-методичного центру.
Методична проблема над якою працює педагогічний колектив: «Формування професійних та загальнокультурних компетентностей особистості шляхом впровадження інноваційних технологій навчання та виховання».
Методичну роботу в технікумі очолюють методист навчального закладу Смоляр Яна Миколаївна
та завідуюча методичним кабінетом Бондаревська Тетяна Григорівна.